luni, 9 martie 2009

Watchmen (2009)

L-am aşteptat şi nu prea din mai multe motive dar e bun. Pentru vremuri în care Slumdog Millionaire ia 8 Oscar-uri, Watchmen e un film bun. Fără vreun subiect impresionant, e genul de poveste pe care parcă o ştii dar nu-ţi aduci aminte de unde. Şi e decent executat. Arată impecabil, e corect jucat, ştiau că nu dau greş cu Dylan, King Cole sau "99 Luftballons" pe coloana sonoră când acţiunea e încadrată în 1985, ca om normal care merge la film de dragul divertismentului nu ai avea ce să reproşezi. Dar îmi ajunge Hollywood-ul de azi în gât. Nu am dat de scena aia care să mă emoţioneze, de vreun personaj pe care să-l urăsc sau de cadre grozave, e foarte precaut lucrat deşi explicit. Păcat. Sau poate atât au putut face din roman. Cu Rorschach ca excepţie personajele sunt destul de şterse, Comedianul e limitat (Jeffrey Dean Morgan, nu mă aşteptam la prea mult oricum), Jupiter e parcă numai bună, Manhattan cred că-i gay, bufniţa e doar un Robin iar Veidt ţin minte doar că se îmbracă în mov. Mă întorc la indie-uri, cumva Eli îi face din joc de glezne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu